کد خبر: ۳۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
وعده تازه سردار سلامی برای خوانخواهی اسماعیل هنیه در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:انتقام از دشمنان متفاوت خواهد بود باید بدانند که نمیتوانند بزنند و بگریزند بلکه به آنان جوری می‌فهمانیم که بدانند با دم شیر نباید بازی کرد

وعده تازه سردار سلامی برای انتقام ترور اسماعیل هنیه

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛فرمانده کل سپاه پاسداران در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتقام از دشمنان متفاوت خواهد بودگفت: نباید اسرائیل غاصب و‌هم پیمانانش فکر کنند، می‌زنند و می‌گریزند بلکه باید بدانند می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند. درس‌های بزگی خواهند آموخت و عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند و این ملت ایستاده است.

سردار سلامی اظهار داشت:سرزمین کوه های بلند، سرسبز و باطرات، سرزمین آبشارهای زلال کهگیلویه و بویراحمد است که مردمان این دیار الهام یافته از طبیعیت زیبا و برجسته و درخشان آن هستند.

وی افزود:مردم استان به سلحشوری و حماسه آفرینی و غیرت، مجاهدت، سرسختی، پشتکار، ایستادگی و جوانمردی شهره هستند. مردمانی که به مهربانی، احساس عمیق، عاطفه لطیف معروف هستند. مردمانی که برای ایران عزیز سرمایه‌ محسوب می‌شوند.

فرماندهل سپاه پاسداران گفت:شخصیت هر ملت و قوم به درخشش مردان و زنان آن جامعه در حوادث سخته جامعه است. هویت جامعه از درون رخدادهای سخت مردان و زنانش شکل می‌گیرذ و شهدا هویت دینی و ملی شخضیت رفیع ملت ما و اعتبار بین المللی و جهانی ما را به زیبایی ترسیم کرده اند.

ایشان در ادامه اظهار داشت:شهیدان کهگیلویه و بویراحمد جمعی کثیر از خیل عظیم شهیدان هستند که یک تاریخ زنده و حقیقت جاری و پایدار ساختند. راه استقلال، آزادی و سربلندی و راه آرامش ما را افتتاح کردند. تاریخ یک حقیقت زنده است و زمان آن را کهنه نمی‌کند.

سردار سلامی بیان داشت:دفاع مقدس نازله ای از عاشورای انبساط یافته در حد توان ملت ایران بود از مردان و زنانی که اثبات کنند اگر در عاشور حضور داشتند در نماز آسمانی و ظهر خونین نیز در کنار امام حسین(ع) بودند.

وی گفت:پیشرفت و شکوه ما تا ابد مدیون شهیدان است و در کنار آن صبر و نجابت خانواده‌های شهیدان یادآور ان است که برای بقا زندگی شرافتمندانه نباید از مرگ ترسید این شهیدان هستند که به و کوه‌ها سرسختی می‌بخشند. و رودخانه های درخشان نیز با حضور انان مانع از ورود دشمنان شدند.

مهمان ویژه کنگره شهدای استان افزود:دشمن فکر میکرد تحریم ها و فشارهای اقتصادی ملت ایران را از مقاومت دور می‌کند اما در باور مردم مقاومت همواره وجود دارد اینجا سرزمین قیام حسنی و حسینی است سرزمین خمینی و خامنه‌ای است.

سردار سلامی گفت:این سرزمین ایستاد و اجازه نداد کشور چهره ملت تحریم شده و اقتصاد مهار شده را به خود بگیرد نیازهای خود را در درون ساخت و بندهای وابستگی به خارج را گسستند.

وی افزود:تحریم با مقاومت و ایستادگی شکست کم اثر شد و این ادامه راه شهیدان است که پدیده تکفیر را در جهان منتشر می‌کنند تا اتحاد مسلمانان را از میان بردارند.

سلامی تاکید کرد:آمریکا به اسرائیل اسحله میدهد تا مردم فلسطین را در خانه‌هایشان آواره کنند اما در آینده گورستان خودشان خواهد شد زیرا ندای حمایت از مظلومین در قلب دانشگاه های آمریکا دیده می‌شود آن‌ها بدون شرک نمیتوانند به حیات سیاسی خویش ادامه دهند در سرزمین های اشغالی علیه دولت‌شان اعتراض می‌کنند و جنگ به شهرهای انان کشیده شد .

خبرنگار:زینب خوش اندیش

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: